Перейти к содержанию
Блог Чип Тюнинг

Chiptuner

Администраторы
  • Постов

    668
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    9

Chiptuner стал победителем дня 9 ноября 2015

Chiptuner имел наиболее популярный контент!

Информация о Chiptuner

Контакты

  • Сайт
    https://chiptuner.dp.ua
  • ICQ
    194635011
  • Skype
    ChiptuningUkraine

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Дніпро
  • Интересы
    Професійний Чіп Тюнінг, видалення фільтра сажі, DPF, EGR, каталізатора, діагностика.

Посетители профиля

28 617 просмотров профиля
  1. Помилка DTC DF311 вона ж P2459 Renault - перевищення межі числа невдалих регенерації. Виникає у багатьох випадках коли з якихось причин система не може зробити регенерацію кілька разів поспіль. Помилка непряма та вимагає аналізу у професійному сервісі. У нашому випадку наступна помилка розповідає про причину виникнення DF311. Помилка DTC DF1000 вона ж P242A Renault - ланцюг датчика температури на вході фільтра сажі. Говорить про несправність проводки або самого датчика. Через неправильні показання, що надходять в ЕБУ, система не може закінчити регенерацію внаслідок чого з'являється друга помилка DF311. Слід розуміти, що не всі сканери показують усі помилки! Довіряти можна лише дилерському обладнанню. Та ви трохи втратите на оплаті самої діагностики, але виграєте на швидкості та вартості ремонту. Саме така машина потрапила до мене на пропалювання фільтра сажі, після діагностики "телефоном", яка не показала дійсну картину поломки. З усього цього мене порадував лише один факт - є люди в Україні які розуміють, що тупо видаляти фільтр сажі з будь-якої причини не потрібно!
  2. Роботизована коробка DC4 (EDC6) Момент затягування пробки зливного отвору - 40 Nm Заправна ємність – 1.7 літра
  3. Mitsubishi Outlander не заводиться, лампа чек інжин горить. Сканер показує помилки по блоку керування двигуном DTC P0512, а в блоці иммобилайзеру є помилка 11. Рішення проблеми: дуже тривіальне - окислилися контакти в роз'єм на під рульовому блоці иммобилайзеру.
  4. Заміна повітряного фільтра, так виглядає фільтр, що приїхав разом з автомобілем з Франції:
  5. Перевірка температури відкриття термостату Renault. Я вже виконував таку перевірку на термостатах для автомобіля ВАЗ. Тут, на жаль, часу не було зайнятися цим питанням. Але яка температура відкриття термостата в новому купленому вкладиші не давала мені спокою. Рішення було знайдено - для цього потрібно увімкнути будь-яку діагностичну програму і покататися до повного прогреву двигуна (я записав лог і скрини виклав тут), у момент відкриття термостата буде стрибок температури у бік зменшення. Перший графік, із заводським термостатом, знятий пару років тому, на якому видно температуру відкриття в районі 78 градусів. На другому графіку термостат вже замінено, а температура відкриття також становить близько 78 градусів. Звідси можна вважати покупку термостату вдалим. У паспорті пишеться температура відкриття термостата 83 градуси, а за графіками видно іншу картину. Чому це відбувається, питання поки що відкрите. Надалі спробую зробити замір відкриття термостата у каструлі.
  6. За попередньої зими втратив близько 1 літра тосолу, з приходом літнього періоду особливої витрати тосолу не спостерігалося. З настанням холодів (не морозів) +5...10 градусів таємниче зникнення антифризу продовжилося. Таємниче - бо видимих теч видно не було! При черговому обслуговуванні Renault Talisman було знято піддон, після чого на стику коробки та двигуна були помічені зелені краплі. Спочатку це мене ввело в стопор, звідки! Зрозумів це я тільки після того, як зняв термостат - зверху прямо під термостатом є дві щілини, через які він стікає вниз, не залишаючи зовні ніякого сліду. Заміну термостата з прокладкою робив за технічною нотою - злив охолоджувальну рідину, демонтував акумулятор і його короб отримавши необмежений доступ до демонтажу термостата і підготовки поверхні для установки. Момент затягування болтів термостата 11 N.m. Відео і фото вдається робити тільки якщо ти блогер, а коли у тебе завдання закінчити швидше, то відеозвіт не встигаєш зробити.
  7. ПП "Ларіс" виявилося компанією сумнівного походження, так як післягарантійне обслуговування провісить не в змозі. Але на радість відремонтувати іхнею продукцію можна навіть самостійно. Це зовнішній вигляд рушникосушки і наклейки заводу виробника:
  8. Заміна гальмівної рідини Renault Talisman, Megane IV, Espace останніх років, у тому числі й гідроблоці. Відео на цю тему багато в інеті, але всі безглузді, тому що немає процедури прокачування гідроблоку, а там теж є рідина, яку потрібно замінити. Як це робиться техноти далі у відео.
  9. Клонирование, прошивка блоков управления Iveco, а также Чип тюнинг, отключение сажевого фильтра и клапана ЕГР. Возможно дистанционное выполнение работы. Как всегда, после "любительского" вскрытия ЭБУ возникают дополнительные проблемы. Смотрим в видео:
  10. Renault Kaleos 2.0 дизель HW: 3037343652 SW: 1037547843 VIN nr.: SW ver.: 3030343236 Spare: Engine: HW Ver.: 3136323552 SW upg.: 3332383852 Installation: read flash
  11. Renault Kaleos 2.0 дизель HW: 3037343652 SW: 1037528801 VIN nr.: SW ver.: 3030343236 Spare: Engine: HW Ver.: 3136323552 SW upg.: 3332383852 Installation: read
  12. Таблица плотности электролита в аккумуляторе с разделением на климатические зоны. Нюанс, который следует знать — чем меньше плотность электролита в полностью заряженном аккумуляторе, тем он дольше прослужит. Степень заряженности автомобильного аккумулятора от плотности электролита:
  13. Проблема следующая - троит при остановке на перекрёстках (загорается и мигает лампа Check), после того как заглушил и завёл все возвращается но не надолго. Усилиями владельца были заменены все форсунки, свечи, бензонасос, снималась и ремонтировалось головка цилиндров (что именно делалось покрыто тайной). Это как раз то интересный случай, в котором я избавляю владельца от проблем. Первая же диагностика выявила неисправную катушку которая не давала двигателю работать даже на холостых оборотах. Замена решила проблему, но частично. В дальнейшем проблема осталась и диагностируется как DTC P0300, P0301, P0302, P0304. Что интересно, P0303 по 3 цилиндру не появляется за время диагностике вообще. Симптоматика оказалась тоже нестандартная - ошибки появлялись в определённом диапазоне оборотов от 1500 до 1800 с последующим отключением цилиндров. После перезапуска всё повторялось в таком же порядке. Если не попадать в этот диапазон оборотов, то можно ездить сколько угодно с хорошей динамикой даже. Так как ремонтных работ было сделано много, а результата никакого, было принято решение применить расширенную диагностику, в частности "автоскоп". Понятно, что здесь разобраться неподготовленному пользователю а также большей части имеющих данные девайс тяжело, а порой даже не возможно. Буду говорить только что видно - при старте хуже всего работает 4 цилиндр, возможно гидрокомпенсатор, при перегазовках до 4000 об.м видно что хуже всего работают 1 и 4 цилиндр, но они работают! На графике выше видно, что серьёзный сбой происходит на 92 секунде, который мы и рассмотрим на следующем скрине. Здесь на рисунках под цифрой 1 указано место, с которого блок управления обнаруживает ошибки, при этом двигатель работает ровно без каких либо вибраций. Под цифрой 2 указан момент когда ЭБУ отключает форсунки заставляя двигатель двоить. Происходит это безосновательно, по график чётко видно, что двигатель работает без сбоев. Решение: так как капитальный ремонт такому аппарату делать дорого, к тому же это не даёт никакой гарантии решения проблемы клиент осознано согласился на программное решение данной проблемы - отключение детектора пропусков воспламенения в прошивке. Есть конечно и минусы в этом способе которые всё таки перекрывают траты на капремонт.
  14. Зняв бампер і побачив причину помилок DF013, DF014, DF015, DF016, DF020, що виникають в хаотичному порядку.
×
×
  • Создать...