Перейти до змісту
Блог Чіп Тюнінг

Chiptuner

Администраторы
  • Постів

    671
  • Зареєстровано

  • Відвідування

  • Переможець днів

    9

Chiptuner став переможцем дня 9 листопада 2015

Chiptuner мав найпопулярніший контент!

Інформація про Chiptuner

Контакты

  • Сайт
    https://chiptuner.dp.ua
  • ICQ
    194635011
  • Skype
    ChiptuningUkraine

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Дніпро
  • Интересы
    Професійний Чіп Тюнінг, видалення фільтра сажі, DPF, EGR, каталізатора, діагностика.

Відвідувачі профілю

28.766 переглядів профілю
  1. Ще один цікавий випадок з яким власник бореться вже один рік - DTC P0401, P0299, P2279. З опису власника: Фольксваген Транспортер Т5, регулярне відключення турбіни (аварійний режим), турбіна відновлена повністю, система надува герметична, повітря не труїть. Замінено: інтеркулер, патрубки, клапан керування турбіною, датчик надування турбіни, масляна трубка, фільтр. Рішення дуже просте – заміна датчика на правильний! Справа в тому, що є два датчики схожими на вигляд, але різними по апаратній реалізації і заміна один на інший не можлива фізично. Враховуйте це при покупці, а краще звертайтеся до мене за діагностикою та порадою. Це датчик не підходить до нашої системи: Це датчик не підходить до нашої системи: Помилка P0401 вирішується програмним забезпеченням обов'язково, після фізичної ізоляції клапана ЕГР.
  2. Діагностика роботизованої коробки передач DC4 (EDC6) автомобіля Renault. Звернувся власник з помилкою Gearbox Failure At Risk (ризик поломки коробки передач). При підключенні сканера виявилася одна помилка коробці передач DTC175062 і 4 у двигуна DTC056429, DTC063872, DTC064116, DTC165064. Було здійснено повне скидання коробки і спроба провести її адаптацію не увінчалася успіхом. На жаль, жодних рішень знайдено не було, блок просто відмовлявся проводити адаптацію не надаючи при цьому жодних помилок. Тут можна лише гадати про причини! Одна з них, це велика температура фрикціонів, яка найчастіше виникає при несправності самого ECU. Підсумок: адаптація не пройшла, несправність не знайдено. На жаль таке зустрічається і в моїй практиці теж, як і всіх інших. Якщо буде з часом знайдено вирішення цієї проблеми, обов'язково повідомлю тут.
  3. Помилка DTC DF311 вона ж P2459 Renault - перевищення межі числа невдалих регенерації. Виникає у багатьох випадках коли з якихось причин система не може зробити регенерацію кілька разів поспіль. Помилка непряма та вимагає аналізу у професійному сервісі. У нашому випадку наступна помилка розповідає про причину виникнення DF311. Помилка DTC DF1000 вона ж P242A Renault - ланцюг датчика температури на вході фільтра сажі. Говорить про несправність проводки або самого датчика. Через неправильні показання, що надходять в ЕБУ, система не може закінчити регенерацію внаслідок чого з'являється друга помилка DF311. Слід розуміти, що не всі сканери показують усі помилки! Довіряти можна лише дилерському обладнанню. Та ви трохи втратите на оплаті самої діагностики, але виграєте на швидкості та вартості ремонту. Саме така машина потрапила до мене на пропалювання фільтра сажі, після діагностики "телефоном", яка не показала дійсну картину поломки. З усього цього мене порадував лише один факт - є люди в Україні які розуміють, що тупо видаляти фільтр сажі з будь-якої причини не потрібно!
  4. Роботизована коробка DC4 (EDC6) Момент затягування пробки зливного отвору - 40 Nm Заправна ємність – 1.7 літра
  5. Mitsubishi Outlander не заводиться, лампа чек інжин горить. Сканер показує помилки по блоку керування двигуном DTC P0512, а в блоці иммобилайзеру є помилка 11. Рішення проблеми: дуже тривіальне - окислилися контакти в роз'єм на під рульовому блоці иммобилайзеру.
  6. Заміна повітряного фільтра, так виглядає фільтр, що приїхав разом з автомобілем з Франції:
  7. Перевірка температури відкриття термостату Renault. Я вже виконував таку перевірку на термостатах для автомобіля ВАЗ. Тут, на жаль, часу не було зайнятися цим питанням. Але яка температура відкриття термостата в новому купленому вкладиші не давала мені спокою. Рішення було знайдено - для цього потрібно увімкнути будь-яку діагностичну програму і покататися до повного прогреву двигуна (я записав лог і скрини виклав тут), у момент відкриття термостата буде стрибок температури у бік зменшення. Перший графік, із заводським термостатом, знятий пару років тому, на якому видно температуру відкриття в районі 78 градусів. На другому графіку термостат вже замінено, а температура відкриття також становить близько 78 градусів. Звідси можна вважати покупку термостату вдалим. У паспорті пишеться температура відкриття термостата 83 градуси, а за графіками видно іншу картину. Чому це відбувається, питання поки що відкрите. Надалі спробую зробити замір відкриття термостата у каструлі.
  8. За попередньої зими втратив близько 1 літра тосолу, з приходом літнього періоду особливої витрати тосолу не спостерігалося. З настанням холодів (не морозів) +5...10 градусів таємниче зникнення антифризу продовжилося. Таємниче - бо видимих теч видно не було! При черговому обслуговуванні Renault Talisman було знято піддон, після чого на стику коробки та двигуна були помічені зелені краплі. Спочатку це мене ввело в стопор, звідки! Зрозумів це я тільки після того, як зняв термостат - зверху прямо під термостатом є дві щілини, через які він стікає вниз, не залишаючи зовні ніякого сліду. Заміну термостата з прокладкою робив за технічною нотою - злив охолоджувальну рідину, демонтував акумулятор і його короб отримавши необмежений доступ до демонтажу термостата і підготовки поверхні для установки. Момент затягування болтів термостата 11 N.m. Відео і фото вдається робити тільки якщо ти блогер, а коли у тебе завдання закінчити швидше, то відеозвіт не встигаєш зробити.
  9. ПП "Ларіс" виявилося компанією сумнівного походження, так як післягарантійне обслуговування провісить не в змозі. Але на радість відремонтувати іхнею продукцію можна навіть самостійно. Це зовнішній вигляд рушникосушки і наклейки заводу виробника:
  10. Заміна гальмівної рідини Renault Talisman, Megane IV, Espace останніх років, у тому числі й гідроблоці. Відео на цю тему багато в інеті, але всі безглузді, тому що немає процедури прокачування гідроблоку, а там теж є рідина, яку потрібно замінити. Як це робиться техноти далі у відео.
  11. Клонирование, прошивка блоков управления Iveco, а также Чип тюнинг, отключение сажевого фильтра и клапана ЕГР. Возможно дистанционное выполнение работы. Как всегда, после "любительского" вскрытия ЭБУ возникают дополнительные проблемы. Смотрим в видео:
  12. Renault Kaleos 2.0 дизель HW: 3037343652 SW: 1037547843 VIN nr.: SW ver.: 3030343236 Spare: Engine: HW Ver.: 3136323552 SW upg.: 3332383852 Installation: read flash
  13. Renault Kaleos 2.0 дизель HW: 3037343652 SW: 1037528801 VIN nr.: SW ver.: 3030343236 Spare: Engine: HW Ver.: 3136323552 SW upg.: 3332383852 Installation: read
  14. Таблица плотности электролита в аккумуляторе с разделением на климатические зоны. Нюанс, который следует знать — чем меньше плотность электролита в полностью заряженном аккумуляторе, тем он дольше прослужит. Степень заряженности автомобильного аккумулятора от плотности электролита:
×
×
  • Створити...