Jump to content
Блог Чіп Тюнінг

Chiptuner

Администраторы
  • Posts

    678
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Chiptuner last won the day on November 9 2015

Chiptuner had the most liked content!

About Chiptuner

Контакты

  • Сайт
    https://chiptuner.dp.ua
  • ICQ
    194635011
  • Skype
    ChiptuningUkraine

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Дніпро
  • Интересы
    Професійний Чіп Тюнінг, видалення фільтра сажі, DPF, EGR, каталізатора, діагностика.

Recent Profile Visitors

30,185 profile views

Chiptuner's Achievements

  1. 545609807R Hutchinson 560624 у розрізі - повна тема на драйві: https://www.drive2.ru/l/526026155011080516/
  2. Правильне встановлення фіксуючої пружини гальмівної колодки Renault Talisman Akebono. Назв цих елементів дуже багато і йдуть під номером RENAULT - OE-410273311R та RENAULT - OE-410274467R. Різниця в ціні величезна, від 7 євро до практично 50. Оцінити якість не представляється можливим на даний момент, але будемо працювати з тим що є - FRENKIT 900061. На машині пригнаної з Європи, язичок фіксуючої пружини нікуди не упирався, а бовтався між скобою та супортом, це мені не сподобалося і я підігнув його, внаслідок стукоту в порядку позбулися набагато. На жаль інформації з правильної установки немає навіть у Dyalogys,а у слюсарів і поготів. Ставте колодки правильно! Зробив невеличке відео на цю тему: Момент затяжки, нагоді тому хто робить правильно і є динамометричний ключ:
  3. На жаль, я не знаю будь-яких безкоштовних рішень.
  4. Потрапив до мене на налаштування ГБО Ford Focus Duratec-HE/I4 2.0L, авто смикається, дуже сильні провалля при натисканні педалі газу, з помилкою P0171. При відкритті програми ГБО бачимо навички регулювання низької кваліфікації. Проблема полягала в неправильному підключенні датчика розрядження, який підключили в розріз шланга, що йде до керуючих механізмів, через що розрядження присутнє, але не змінювалося. При такому підключенні налаштувати систему не вийде нікому, звичайно, крім тих, хто вміє налаштовувати Valvetronic. У гонитві за дешевою завжди результат той самий.
  5. Заміна салонного фільтра на Renault Talisman и Megan IV
  6. Що обрати Spidan або Sidem, короткий огляд. Спідан на мою думку є звичайним пакувальником. Чому я так вирішив можна ознайомитися, подивившись відео. Якщо є якісь, то докази зворотного, готовий з радістю вислухати. На фото видно, що обидві деталі від різних виробників абсолютно однакові! Відео має більш детальний огляд.
  7. Подвесной подшипник вала - 63007EE SNR (35x62x20) Подшипник заднего тормозного диска - SNR NTN FC.41394 30x62x51 (R159.54 SNR), диск в сборе SNR KF155.132U (432021878R, 432029176R)
  8. Ще один цікавий випадок з яким власник бореться вже один рік - DTC P0401, P0299, P2279. З опису власника: Фольксваген Транспортер Т5, регулярне відключення турбіни (аварійний режим), турбіна відновлена повністю, система надува герметична, повітря не труїть. Замінено: інтеркулер, патрубки, клапан керування турбіною, датчик надування турбіни, масляна трубка, фільтр. Рішення дуже просте – заміна датчика на правильний! Справа в тому, що є два датчики схожими на вигляд, але різними по апаратній реалізації і заміна один на інший не можлива фізично. Враховуйте це при покупці, а краще звертайтеся до мене за діагностикою та порадою. Це датчик не підходить до нашої системи: Це датчик не підходить до нашої системи: Помилка P0401 вирішується програмним забезпеченням обов'язково, після фізичної ізоляції клапана ЕГР.
  9. Діагностика роботизованої коробки передач DC4 (EDC6) автомобіля Renault. Звернувся власник з помилкою Gearbox Failure At Risk (ризик поломки коробки передач). При підключенні сканера виявилася одна помилка коробці передач DTC175062 і 4 у двигуна DTC056429, DTC063872, DTC064116, DTC165064. Було здійснено повне скидання коробки і спроба провести її адаптацію не увінчалася успіхом. На жаль, жодних рішень знайдено не було, блок просто відмовлявся проводити адаптацію не надаючи при цьому жодних помилок. Тут можна лише гадати про причини! Одна з них, це велика температура фрикціонів, яка найчастіше виникає при несправності самого ECU. Підсумок: адаптація не пройшла, несправність не знайдено. На жаль таке зустрічається і в моїй практиці теж, як і всіх інших. Якщо буде з часом знайдено вирішення цієї проблеми, обов'язково повідомлю тут.
  10. Помилка DTC DF311 вона ж P2459 Renault - перевищення межі числа невдалих регенерації. Виникає у багатьох випадках коли з якихось причин система не може зробити регенерацію кілька разів поспіль. Помилка непряма та вимагає аналізу у професійному сервісі. У нашому випадку наступна помилка розповідає про причину виникнення DF311. Помилка DTC DF1000 вона ж P242A Renault - ланцюг датчика температури на вході фільтра сажі. Говорить про несправність проводки або самого датчика. Через неправильні показання, що надходять в ЕБУ, система не може закінчити регенерацію внаслідок чого з'являється друга помилка DF311. Слід розуміти, що не всі сканери показують усі помилки! Довіряти можна лише дилерському обладнанню. Та ви трохи втратите на оплаті самої діагностики, але виграєте на швидкості та вартості ремонту. Саме така машина потрапила до мене на пропалювання фільтра сажі, після діагностики "телефоном", яка не показала дійсну картину поломки. З усього цього мене порадував лише один факт - є люди в Україні які розуміють, що тупо видаляти фільтр сажі з будь-якої причини не потрібно!
  11. Роботизована коробка DC4 (EDC6) Момент затягування пробки зливного отвору - 40 Nm Заправна ємність – 1.7 літра
  12. Mitsubishi Outlander не заводиться, лампа чек інжин горить. Сканер показує помилки по блоку керування двигуном DTC P0512, а в блоці иммобилайзеру є помилка 11. Рішення проблеми: дуже тривіальне - окислилися контакти в роз'єм на під рульовому блоці иммобилайзеру.
  13. Заміна повітряного фільтра, так виглядає фільтр, що приїхав разом з автомобілем з Франції:
  14. Перевірка температури відкриття термостату Renault. Я вже виконував таку перевірку на термостатах для автомобіля ВАЗ. Тут, на жаль, часу не було зайнятися цим питанням. Але яка температура відкриття термостата в новому купленому вкладиші не давала мені спокою. Рішення було знайдено - для цього потрібно увімкнути будь-яку діагностичну програму і покататися до повного прогреву двигуна (я записав лог і скрини виклав тут), у момент відкриття термостата буде стрибок температури у бік зменшення. Перший графік, із заводським термостатом, знятий пару років тому, на якому видно температуру відкриття в районі 78 градусів. На другому графіку термостат вже замінено, а температура відкриття також становить близько 78 градусів. Звідси можна вважати покупку термостату вдалим. У паспорті пишеться температура відкриття термостата 83 градуси, а за графіками видно іншу картину. Чому це відбувається, питання поки що відкрите. Надалі спробую зробити замір відкриття термостата у каструлі.
  15. За попередньої зими втратив близько 1 літра тосолу, з приходом літнього періоду особливої витрати тосолу не спостерігалося. З настанням холодів (не морозів) +5...10 градусів таємниче зникнення антифризу продовжилося. Таємниче - бо видимих теч видно не було! При черговому обслуговуванні Renault Talisman було знято піддон, після чого на стику коробки та двигуна були помічені зелені краплі. Спочатку це мене ввело в стопор, звідки! Зрозумів це я тільки після того, як зняв термостат - зверху прямо під термостатом є дві щілини, через які він стікає вниз, не залишаючи зовні ніякого сліду. Заміну термостата з прокладкою робив за технічною нотою - злив охолоджувальну рідину, демонтував акумулятор і його короб отримавши необмежений доступ до демонтажу термостата і підготовки поверхні для установки. Момент затягування болтів термостата 11 N.m. Відео і фото вдається робити тільки якщо ти блогер, а коли у тебе завдання закінчити швидше, то відеозвіт не встигаєш зробити.
×
×
  • Create New...