Jump to content
Блог Чіп Тюнінг

Recommended Posts

Posted

Ще один цікавий випадок з яким власник бореться вже один рік - DTC P0401, P0299, P2279

З опису власника:
Фольксваген Транспортер Т5, регулярне відключення турбіни (аварійний режим), турбіна відновлена повністю, система надува герметична, повітря не труїть. Замінено: інтеркулер, патрубки, клапан керування турбіною, датчик надування турбіни, масляна трубка, фільтр.

Рішення дуже просте – заміна датчика на правильний! Справа в тому, що є два датчики схожими на вигляд, але різними по апаратній реалізації і заміна один на інший не можлива фізично. Враховуйте це при покупці, а краще звертайтеся до мене за діагностикою та порадою.

Це датчик не підходить до нашої системи:

image.png

Це датчик не підходить до нашої системи:

image.png

Помилка P0401 вирішується програмним забезпеченням обов'язково, після фізичної ізоляції клапана ЕГР.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...